Pàgines

dimarts, 28 de desembre del 2010

Clàudia al fòrum!

Eii! ahir vau parlar amb la Berta? avui hi ha més! la clàudia en directee! sisii! rápid!

us deixem unes quantes preguntes!

Quina es la teva cançó preferida clàudia?
C: Hola Mercè! Totes les cancons m'agraden molt, però "Som amigues" trobo que és una cançó molt maca, i que realment expressa una veritat molt gran!
M'agradaria moolt cantar a Macedònia però avui el Dani ha dit que hauriem de ballar igual que la Laia o millor. Que em recomanes que fasci per aprendre a ballar millor? Faig teatre Musical els divendres, dilluns i dimecres anglès, ara m'apuntaré a cant que ees el dimarts o dijous.
C:
Quan ha dit això el Dani? :O jaja
doncs si ho ha dit ell, serà veritat..
jo penso que el que t'anirà millor és fer ballet o dansa contemporania!


quina macedonia antiga t'agradava més

C: Doncs abans d'entrar al grup, la Laura i la Mariona m'agradaven molt, però un cop dintre, i quan les vem conèixer, totes em van caure molt bé, i ens van ajudar molt a agafar pràctica per els concerts i tot.

Defineix les fruites segons tu, com són en un parell de frases:
Aida:
Berta:
Èlia:
Laia:
C: Berta: és una noia que sempre que pugui et farà riure, i que te un cran cor, sempre està molt pendent dels altres.
Èlia: molt entremaliada, i molt molt molt presumida.
Laia: insistent , té capacitat de lideratge.
Aida: És una noia que sempre ho vol tot perfecte, i bona persona.
un petó Núria

hola Clàudia una cosetta am kina fruita tantens mes??
C: Ara per ara amb la Berta, ja que he passat gran part de l'estiu amb ella, i m'ajuda a fer deures molt cops!
però amb totes tinc molt bona relació!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada