Pàgines

dilluns, 27 de desembre del 2010

Berta al fòrum!

Ei!!! esteu llegint això? aprofiteu per entrar al TOT fòrum de la web de Macedònia per parlar amb la Berta llimona! ràpid, ràpid!
penjarem unes quantes preguntes que penjaré aqui i tindreu la resposta!

Que es el que més t'agrada de Macedònia berta?
B :Mercè, sens dubte fer concerts amb noies i músics! t'ho passes molt bé!

D'on et ve la passió per la música?
B:Desde petita ja m'agradava escoltar música, fins i tot m'adormir escoltant CD's
vaig començar a estudiar al conservatori i desde llavors no he parat!

Creus que per el fet de ser una de les fruites has hagut de renunciar a moltes coses?
B:sí, ser una noia de macedònia implica moltes coses, has de tenir un compromís, has de saber que macedònia és el primer, per tant pot haver-hi un dia que hagis de faltar a classe, quasi mai tens vacances, sempre has d'estar pendent.
A mi per exemple em va passar que no vaig poder anar al concert del canto del loco al palau sant jordi perquè aquell dia també tenia concert, i ja tenia les entrades!
3-És diu molt, bé dieu sempre que feu vida normal, que només, a més a més teniu un grup. És del tot cert?[/b]
sí que fem vida normal, de fet si jo vaig passejant sola quasi ningú em reconeix. Macedònia no et priva de portar una vida com la de qualsevol persona de la teva edat. Clar que tenim altres responsabilitats, que cada dissabte assajem, que a vegades hem de faltar a l'escola i que fem concerts, però seguim una vida més o menys igual a la d'una nena que fa teatre, un nen que juga a futbol... més o menys eeh?! jajaja !

Tens germans? si en tens: us porteu bé entre els dos?, us baralleu sovint? t'ha fet alguna vegada alguna mala passada?

B: mercè, tinc un germà petit, es diu Arnau.
abans es barallavem més però ara ja no tant..
jajaja
no m'ha fet mai cap mala passada... m'estima molt i jo a ell clar!

Hola Berta, com anat el nadal, sóc la Maria m'agradaia saber si t'han regalat moltes coses, em fa molta ilu parlar amb tu, cantes molt be
B: el pare noel m'ha portat un jersei, un bolso molt molt xulu i un cinturó
i el tió m'ha cagat dinerons per comprar-me el que vulgui!
però encara no s'ha acabat... falten els reis!

Que és el que més t'ha agradat d'aquests anys a Macedònia?
B: mmmm... es que m'agraden tantes coses!!!
a part del fet de haver pogut conèixer a la clàudia, l'aida, lèlia i la laia, sempre recordaré la sensació que es té abans de pujar a cada escenari.
fer concerts és molt guai!
sabeu que abans de pujar, entre les noies sempre ens fem una abraçada?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada