Pàgines

dimecres, 29 de desembre del 2010

Laia al fòrum

No en vau tenir prou amb la Clàudia i la Berta? doncs avui més! prepareu-vos per parlar amb la Laia mandarina! com sempre, us deixo aquí unes preguntes que jo penso que són interessants de saber!

Holaaa laia! m'encanta com balles! les altres fruites que en pensen que siguis la profe de ball? els hi agrada?
L: Doncs no els he preguntat mai si els agrada que jo sigui la "professora" de ball però en tot cas elles sempre han tingut l'oportunitat de crear enre totes les coreografies i sempre m'han dit que prefereixen que les fagi jo.

Hola, segons el teu parer, jo sóc contraalt i em vull presentar al càsting. El fet de ser contraalt en canvia les possibilitats? Un altra, digues que es el millor de cada fruita: Aida, Berta, Clàudia i Èlia.
L: Si us voleu presentar al càsting de Macedònia heu d'anar molt ben preparades, no és una feina fàcil i si heu ballat, canteu o feu teatre, això us ajudarà molt. Com més segures i ben preparades us presenteu al càsting, més posivilitats tindreu.

hola laia sóc la mar:
saps que jo faig ballet? i ho faig a la escola spin de barcelona. on feies tu el ballet?
L: Per a les que us voleu presentar al càsting us respondré una mica en general. No sé com anirà el proper càsting però si porteu apreses unes quantes cançons de Macedònia sempre és millor que una. Podeu triar-les vosaltres segurament però nosaltres, les noies de Macedònia, no organitzarem el càsting ni decidirem res, això ho farà el Dani i no sé qui més.

Vaig començar a fer ballet a l’escola d’arbúcies quan feia 5è de primària i fins ara no ho he deixat. Si vols aconseguir alguna cosa, sigui el que sigui, has de treballar.

Les coreografies me les invento jo i després les ensenyo al Dani coma perquè em sigui si li agraden o no i també a les altres noies. Després els l’ensenyo perquè se la puguin aprendre.

Si no hagués pogut ser la Mandarina del grup, hagués triat la maduixa perquè m’encanten les maduixes amb nata, am xocolata o el que sigui!

Hola Laia Saps qui sóc? La que vaig cantar la cançó de Bèsties al 1r concurs de tot macedònia, la que estava al mig!
Em caus molt bé i si tingués moltíssima sort i m'agafessin m'agradaria ser la MANDERINAAAAAAA:D!

D'on et bé a tu les ganes de dedicar-te a això?
Com és que et vas apuntar al càsting de macedònia?
Creus que per el fet de ser una de les fruites s'ha de renunciar molt a certes coses?
S'ha de saber ballar molt bé per entrar a Macedònia?
Quines proves vas fer tu al càsting?
L: Hola Mar Rodriguez: Les ganes de dedicar-me al món de la música, el ball o el teatre, les tinc des de petita però les vivia com un somni. Quan em vaig presentar al casting de Macedònia, no sabia ben bé on em ficava però em feia gràcia presentar-me a un càsting i m’agradava molt cantar. Em va sorprendre molt que m’agafessin i a partir d’aquí vaig comensar a pensar què és el que realment volia i el que m’agradava.
Per ser una fruita de Macedònia has d’estar sempre o quasi sempre disponible per qualsevol cosa que pugui sortir. Pot ser un concert, una entrevista de ràdio o de televisió, o anar a llegir un pregó o cantar dues cançons per un acte benèfic.

L: Tinc un germà de 17 anys que es diu Pau.
Quan vaig entrar al càsting vaig haver de deixar alguns extra escolars perquè no m'ho podia combinar i entre aquestes vaig deixar l'hoquei.

Una cosa especial de Cada fruita:

Berta: és molt divertida i sempre fa el pallasso.
Aida: És molt senzilla, prudent i tranquil·la.
Clàudia: és molt i molt xerraire i mai t'avorriràs amb ella.
Èlia: té una veu molt bonica i és molt espontània.

Si t'aguessis de quedar amb un concert preferit, amb quin et quedes?
L: No tinc cap concert preferit però si que recordo el del meu poble, Arbúcies d'una manera especial. Estava molt nerviosa però em va agradar molt.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada