Pàgines

dimarts, 24 d’abril del 2012

Adéu!

Hola guappes :)
Em sap greu això, mai m'esperava que passés.
Aquest post és l'últim que faig, perquè crec que m'he fet gran per Macedònia i ja no m'agraden.
Només dir-vos que m'ha encantat conéixeus i també que aquest bloc mai l'oblidaré, tingui molt o poc èxit m'ha encantat escriure-hi i que a la gent li agradi.
Mai us oblidaré, estic segura, us estimo moltissim.
Ara pot ser trist, però tinc una altre redactora que espero que us agradi.
De tant en tant comentaré per preguntar-vos com us va, i tal..

Bueno, només això, no m'oblideu, no oblideu aquest bloc.
Espero veureu's, pel carrer o a alguna botiga.
Seguiré recordant Macedònia, i sé que vosaltres també.

Molta sort, i Gràcies per fer aquest blog el que ha sigut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada