Pàgines

dijous, 26 de maig del 2011

Qualitats per participar a Macedònia

A les noies que es vulgin presentar al càsting, a quantes de vosaltres us deixen fer el càsting?
Bé, us vull parlar de les qulaitats que has de tenir per entrar a Macedònia.

- Has de saber cantar bé.
-Ballar bé
-t'has de relacionar amb la gent sense vergonya
- Has de tenir molt temps
-Has d'estudiar molt per poder organitzar-t'ho be
-Ha d'anar cada dissabte a les 10 del matí a Castellar del Vallès a assaigar (i que algu et porti)

Bé, a mi no em deixen però totes heu de tenir clar tot això..

5 comentaris:

  1. A mi si que em deixen igual que a 225 nenes més de catalunya. Bé serà díficil guanyar però sempre es intentar-ho. Crec que tinc possibilitats per què toco el piano ballo i canto. I sÓC MOLT DIVERTIDA ANIMS A TOTES I SIGUEU POSSITIVES I SOBRETOT NO US ENFADEU SI NO US TOCA!!! pETONS UNA FAN DEL BLOG... jÚLIAA

    ResponElimina
  2. A totes les que es poden presentar i diuen que es que es INPOSIBLE que les escullin:Per que sou tan negatives?
    Ya se que hi ha 240 nenes que es presenten(mes o menys aquesta es la xifra que va donar el Dani fa unes setmanes)
    pero si es el que de veritat voleu no penseu aixo convençeuvos a vosaltres mateixes de que ho conseguireu i lluiteu per el vostre somni!!!
    I si no us escullen no passa res hi haura altres oportunitats.
    UN PETO DE FRUITES!!1

    ResponElimina
  3. em... d'acord felicitats

    ResponElimina
  4. Ei, molta sort!
    Jo no em presentaré, ja que no tinc temps i dón 5 anys, és a dir, que acabarà quan jo en tingui 18, i hauré de fer la selectivitat! Jo prefereixo admirar el grup des de fora, seguint els concerts... però no vull llevar-me cada dissabte de cada dia de cada setmana de cada mes de cada any durant 5 anys, tan dora! I a més anar fins a Castellar del Vallès...
    Però bueno, sort a totes! :)

    ResponElimina
  5. Jo crec que això és el de menys. Si de veritat t' agrada macedònia i de veritat vols ser una d' elles no t' ho tens que proposar com una extrescolar obligatòria sino que t' ho has de proposar com una cosa que t' encanta i que adores fer-ho per tant si et toca et llevés cada disabte a les 6, si, però amb moltes ganes d' anar a cantar a el teu grup de musica preferit i tot i que hi hagin inconvenients jo ho faria, si em toqués, que no ho crec, amb moltísimes ganess encara que em tingués que llevar a les 5 o qque em tingués que anar a dormir a les 9 per estar desperta..!!!! : ) Sort a totes!

    ResponElimina