Pàgines

dimarts, 20 de juliol del 2010

El meu primer concert de Macedònia!!!

Hola macedòniks, avui us vull explicar com va anr el meu primer concert de Macedònia.
El meu primer concert va ser al 29 d'Agost a Torredembarra. Quan estava arribant amb el cotxe encara faltava 1 hora perque començes el concert, per la finestra veia com els músics preparaven els micros,el instruments... Com que vam arribar d'hora el meu pare i jo vam poder vissitar una mica el poble, quan vam tornar a l'escenari vaig veure la botiga de Macedònia on hi venien moltissimes coses, jo em vaig comprar una pòster i la meva primera samarreta de Macedònia.
Quan va començar el concert estava SUPER nerviosa, pero a mida que cantaven, ens feien cantar a nosaltres, m'ho vaig passar pipa!!! Ens van fer cantar, ballar, saltar... el dia següent tenia moltes agulletes!!! Quan van acabar el concert les fruites es van presentar i tot aixó, però despres van sortir a firmar, a fer-se fotos amb les fans... Total que jo vaig portar una llibreta expresament perque em firmesin les macedònia i també recordo que em van firmar amb un boli que ara per mi es sagrat i amb aquell boli em signen MOLTES vegades!!! Aqui en teniu fotos:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada