Pàgines

diumenge, 3 de gener del 2010

Com és la Laia mandarina????




Laia Pujol
L'alba,l'antiga mandarina va triar a la Laia per ser la nova mandarina, la Laia té una veu molt maca i dolça. La Laia no era fan de Macedònia peró tenia el primer disc perque una amiga amb la qual sovint cantava ''Maria de les Maraques'' li va regalar. I va decidir després presentar-se als castings perque volia saber en que consistia i com es vivia ,tot i que la seva mare no creia gaire en aixo.
Perquè la mandarina??? la Laia no sol menjar postres peró si en menjava triava la mandarina i també li agradava l'expresió de ''Flipa mandarines!!!'' La Laia es d'Arbúcies i va començar Macedònia amb 16 anys i té un germà de 14 anys. Li agrada la pasta, a part de Macedònia la Laia fa ballet. I quan te temps juga amb els amics,va a comprar roba...
La Laia va arribar del Nepal quan era molt molt petita. Era una nena tranquila i juganera i li agradava compartir temps amb el seu germà. Li agradava dibuixar,pintar i jugar a Playmobils.
Els seus cantants preferits eren molts:Britney Spears, Spice Girls, Backstreet boys...
I veia els dibuixos de Doraemon, Hattori el ninja, Bola de drac...
Tot i venir d’una família amb una forta presència de la
branca sanitària, la Laia de petita volia ser cantant, veterinària
o professora.
La mare de la Laia ens ha explicat que no es podia separar
del seu xumet. Però... un dia el va confondre amb
un tap de suro del cava. L’alcohol va fer efecte: la Laia
queia a terra, s’aixecava i tornava a caure. A casa seva es van fer un fart de riure.
La info la he tret de la web oficial de Macedònia



6 comentaris:

  1. Mercè!

    t'has esfroçat molt al bloc, ara que ja tinc Gmail, ja ens podrem enviar emails per allà i ara et seguiré!

    ResponElimina
  2. laia la mijor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. jo trobo que la Laia té molt bona veu i alhora es molt guapa, m'agrada molt el seu somriure, sembla molt simpàtica

    ResponElimina
  4. La Laia es molt guapa i te una veu preciosa:)
    M'agrada el seu somriure, i sembla molt simpàtica

    ResponElimina
  5. ola que tl?????¿?¿?¿?¿?¿??????¿ =) ;) $)

    ResponElimina
  6. Hola LAIA eats una de les 2 maves
    preferides de macedònia,i vaig venir
    al teu últim conçert a Sant Cugat.
    Va ser el meu preimer conçert per a mi
    i les meves amigues!!!
    Va ser genial,estupendu!
    De veritat que n'estic segura que tots s'en porten un molt bon
    rrecord de vosaltres!!!
    Ets molt maca i simpatica LAIA! Júlia

    ResponElimina