Pàgines

divendres, 6 de novembre del 2009

Com és l'Aida pinya???





Nom:Aida Llop
El somni de l'Aida s'ha fet realitat, desde ven petita que el seu somni havia estat entrar a Macedònia. Va triar la pinya perque admirava a la Mariona Colomé,li enviava cartes,fotos,correus.... l'Aida és una noia relaxada,i li encanten els animals: té un conill, un gos i adora als caballs, la nostra pinya viu a Castellar del Valles i no SOPORTA les Matemàtiques(i es que és ben normal...) l'Aida va començar amb 14 anys,anava a 3er d'ESO.
També està boja pel cantan de Mc Fly si el coneixes es quedaria sense paraules!!!!!!!!!
L'Aida de petita era una nena tranquila relexada i li agradava escoltar música clasica.
Veia els dibuixos del Club Súper 3: Les 3 bessones,pingú...
Era una nena bastant trapella i per a mi té una veu increible. Quan la meva mare va veure que cantava Director al concert de Gira la fruita va ser quan li va començar a agradar,deia: Per a mi aquesta canta molt bé i es que es ben cert!!!
La pinya de petita volia se veterinaria peró veiem que ara ha canviat d'opinior o no???????

14 comentaris:

  1. Holaa!:)
    Pero que guapa es la nostra pinya eh..(L)
    Doncs deixo aquet comentari per que sapigues que jo em vaig passant per aquet blogger, perque m'agrada molt!
    Segueix aixi sisplau!;)

    uunpeetónas graaaaandisim!

    mmmmmaarioonaaaaaa.

    ResponElimina
  2. l'aida es molt guapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



    clara s

    ResponElimina
  3. La Aida es la millor de totes les macedonies

    ResponElimina
  4. Aida ets la milloooooooooooooooooor!
    Carla

    ResponElimina
  5. l'aida es la noia mes maca que e vist mai :)

    ResponElimina
  6. aida ets fentastica i molt guapa mencates boldria ser com tu

    ResponElimina
  7. Aida per mi ets un somni mencante com cantes ets una persona increible totes les del meu cole tenmiren a tu, i per final de trismestre cantem cansons de macedònia

    ResponElimina
  8. Macedònia me va agradar quan les meves anigues cantaven bla bla bla i despres ja baic anan comprant tots els discos de macedònia.
    Iare cada dia lescolto mencante per algob en soc soci i l'Aida es la meva prefe adeu!!!!!!!
    I gracias sou les millos...

    ResponElimina
  9. meagradaria poguer perla amb bosaltres encare que sigui per qui podeu fer fealitat el meu somni ????????bosaltres trieu

    ResponElimina
  10. Aida ets la meva ídol!!! Ets una gran pinya, wapi!

    ResponElimina
  11. Aida t'estimuuuuu!
    soc la teva fan tinc a l'habitació plena de
    posters teus, i també de macedònia.


    MACEDÒNIA EL GRUP MILOR DEL MÓN

    ResponElimina
  12. AIDA M'AGRADES MOOLT ETS MAGNÍFICA

    ResponElimina