Pàgines

dissabte, 31 d’octubre del 2009

Com és l'Èlia maduixa???




Nom:Èlia Macià
l'Èlia va triar la maduixa perque li agradava la Nina,la antiga maduixa.L'Èlia té 2 germans: El Guillem i l’Àuria.No li agrada ni el peix ni els pastisos ni la xocolata,de petita en va menjar molta i ara li ha agafat mania.L'Èlia és alegre i despreucupada pero no té paciencia igual que jo i no té vergonya.Quan ha de pujar a l'escenaria es posa nerviosa i ho va dient a les seves companyes aixi l'animen i l'apoyen.Va començar Macedònia am 12 anys,feia 1er d'ESO.L'Èlia tenia dos tortugues però es van morir. L'Èlia estuidiava piano,solfeig i teatre. També col.lecciona etiquetes de roba i bales.
Li encantaria ser una actriu de Hollywood o una cantant. De petita l'Èlia era alegre i tenia els ulls
grossos.Li agradava jugar a Barbies i amb els seus peluixos escoltava Clúb Super3 o Macedònia
Li agradava veure Sakura,Inuyasha i la seva pel.licula preferida era Blancaneus pero li agadava també totes les altres de Walt Disney. Volia ser cuidadora de dofins o cantant però...crec que ha canviat de opinior perque de cantar,ho fa molt bé!!!!!
El que em va fer gràcia de la revista del que posava de la Elia es que quan feia una malifeta corria a amagarse a sota la taula pero,la veien!!!!!!!!!

13 comentaris:

  1. Hola Elia soc la teva fan numero 1.
    Quan em presenti al casting si mesculleixen voldre ser maduixa.He anat a molts concerts,el ultim concert que vaig anar va ser el de cap d'any al teatre poliorama i em va agradar molt.Tinc les vostres signatures i els vostres posters.adeu ets the best es a dir la millor.

    ResponElimina
  2. Hola Elia em dic Andrea i he escrit l'anterior comantari (fan numero 1)cantes molt bé i ets guapissima adeo

    ResponElimina
  3. Elia, cantes genial, jo quan si gui macedonia voldre ser la maduixa com tu.

    ResponElimina
  4. Elia guapisssiiimaaa!!! mencantess!! cantes molt be i ets molt wapaa!!! XD ojala vinguis a sant julia de vilatorta XD tesperem wapa!!!

    ResponElimina
  5. hola elia soc l'andrea he escrit alguns comentaris
    una amiga meva que es diu fabiana no s'havia qui erau vosaltres ha escoltat els vostres discos i ara el vostre grup li agrada molt

    ResponElimina
  6. Hola Elià recordes quan vares venir a l'hotel AC de girona?jo era la filla de la directora la Maria.Cantes molt bè!desde petita m' has agradat i sempre m ha agradat el nom ELIÀ. Ah!! per cert, SÓC LA TEVA FAN Nº 1!!!

    ResponElimina
  7. Èlia ho sent molt però no estàs a l'altura de les altres. No vull ofendre ni res, soles et dic que si tèsforçares en cantar millor... Però m'he enamorat del teu pel!!

    Amor

    Esther

    ResponElimina
  8. Jo no tinc preferides al grup macedònia, totes canteu molt be!!
    pero igualment et volia dir, èlia, que m'encanta com cantes i ets molt uapa!! ;D
    segueix aixi! <3

    M'agradaria molt ser una macedònia, i necessito saber kuan es faran els castings, mes o menys. En un altre blog he vist que seran al 2012, pero no estic gaire segura i m'agradaria saber si es veritat o no.

    Moltes gràcies. Un petó.

    ResponElimina
  9. Elia ets la millor!!!!!!!

    ResponElimina
  10. perque vau sobstituir a laltre grup?

    ResponElimina
  11. Hola Elia! sóc l'Andrea. Ja té escrit bastants comentaris. Ets la millor, aveure si m'escrius alguns dia sisplau. Adéu guapa!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  12. hola elia magrada molt que siguis la maduixa i ets molt guapa amb les meves amigues som 5 i cada una es una de les fruites i jo soc la teva!!!

    ResponElimina